The plenary of the International Holocaust Remembrance Alliance (IHRA) adopted new Recommendations for Teaching and Learning about the Holocaust at its Plenary in Luxembourg on 4 December 2019.
The new recommendations on teaching about the Holocaust — the state-sponsored, systematic persecution and murder of Jews by Nazi Germany and its collaborators between 1933 and 1945 — are intended to provide a basis for educators, policymakers and others to:
International Holocaust Remembrance Alliance ( IHRA) je donijela nove preporuke za učenje o Holokaustu , koji je bio državno sponzoriran sistematski progon i ubijanje Židova od njemačkih nacista i njihovih suradnika između1933. i 1945. godine.
Te preporuke imaju zadaću da stvore bazu za rad edukatora, političara i drugih, te da:
-
Razviju znanje o Holokaustu,
-
osiguraju pojedinačno razumijevanje
-
upozore na potreban oprez zbog mogućih posljedica antisemitizma;
-
stvore uvjete za učenje o Holokaustu;
-
promoviraju kritično i odgovorno mišljenje o Holokaustu uključivši i mogućnosti da se Holokaust zanijeka
-
ili promijeni njegovo značenje
-
Doprinesu učenju o ljudskim pravima i prevenciji genocida
IHRA je odlučila da obnovi svoje prijašnje preporuke koje su
napisane prije dva desetljeća jer se nakon 2017. godine shvatilo da postoji razlika između znanja i razumijevanja o Holokaustu i mitova i krivih interpretacija koje su se proširile.
Postoje i novi materijali i i novi načini za edukaciju o Holokaustu. Sve je manje osoba koje su bile svjedoci i koje mogu dati izvorna sjećanja.
Zbog toga imamo odgovornost da, ne samo da sačuvamo istinu o tim tragičnim događajima nego da i potaknemo buduće generacije da proučavaju povijest Holokausta , njegove uzroke i posljedice. ..
Dalje čitajte u originalnom članku:
The new guidance brings teaching and learning about the Holocaust up to date with the new media landscape, including how to critically assess various sources.
The new recommendations promote a nuanced and sophisticated media literacy, educating students in how to distinguish between the quality, credibility and intentions of different sources.
..