Gdje sam? Skip Navigation Links Vijesti i arhiva

Prijava korisnika





  

Novosti News

24.12.2019. 19:31
preporuke za učenje o Holokaustu
 
The plenary of the International Holocaust Remembrance Alliance (IHRA) adopted new Recommendations for Teaching and Learning about the Holocaust at its Plenary in Luxembourg on 4 December 2019.

The new recommendations on teaching about the Holocaust — the state-sponsored, systematic persecution and murder of Jews by Nazi Germany and its collaborators between 1933 and 1945 — are intended to provide a basis for educators, policymakers and others to:

International Holocaust Remembrance Alliance ( IHRA) je donijela nove preporuke za učenje o Holokaustu , koji  je  bio  državno sponzoriran sistematski progon i ubijanje Židova od  njemačkih nacista i njihovih suradnika  između1933. i 1945. godine. 

Te preporuke imaju zadaću da stvore bazu za rad edukatora, političara i drugih, te da: 

  • Razviju znanje o Holokaustu, 
  • osiguraju   pojedinačno razumijevanje 
  •  upozore na potreban oprez zbog  mogućih posljedica antisemitizma;
  •  stvore  uvjete za učenje o  Holokaustu; 
  • promoviraju  kritično i odgovorno mišljenje o Holokaustu uključivši i mogućnosti da se Holokaust zanijeka
  •   ili promijeni njegovo značenje
  • Doprinesu učenju o   ljudskim pravima i prevenciji genocida

IHRA je odlučila da obnovi svoje prijašnje preporuke koje su napisane prije dva desetljeća jer  se nakon 2017. godine  shvatilo da postoji  razlika između  znanja i razumijevanja o Holokaustu  i mitova i krivih interpretacija koje su se proširile.

 Postoje i novi materijali i i novi načini za edukaciju  o Holokaustu.  Sve je manje osoba koje su bile svjedoci i koje mogu dati izvorna sjećanja.  

Zbog toga imamo odgovornost da,  ne samo da sačuvamo istinu o tim tragičnim događajima  nego da i  potaknemo buduće generacije da proučavaju povijest Holokausta , njegove uzroke i posljedice. ..


Dalje čitajte u originalnom članku:

The new guidance brings teaching and learning about the Holocaust up to date with the new media landscape, including how to critically assess various sources.

The new recommendations promote a nuanced and sophisticated media literacy, educating students in how to distinguish between the quality, credibility and intentions of different sources. 

..